Express Loco*
Serviciu standard ce presupune colectarea, sortarea, transportul și livrarea de plicuri (max 500 grame) și colete (max 10 kg si 15x25x35 cm) în Bucureşti şi zonele limitrofe acoperite, într-un termen maxim de 1h, 2h, 4h si 6h, folosind o solutie de transport rutier. *Serviciul Express Loco nu este un serviciu de tip "expres", asa cum este el definit si reglementat de lege.
CARACTERISTICI
- Serviciul permite transporturi de plicuri și colete cu greutăți de până la 10 kg și dimensiuni reduse (15 x 25 x 35 cm);
- Se fac două încercari de livrare, în cazul în care destinatarul nu este găsit la adresă; expedierile nelivrate (exemplu: refuz primire la destinatar, adresă greșită etc.) vor fi returnate la expeditor în termen maxim de 7 zile;
- Timpul maxim de așteptare pentru preluare sau livrare nu poate depăși 10 minute;
- Timpul de așteptare reprezintă timpul maxim de staționare dedicat de curier în vederea ridicării sau livrării expedierii, calculat din momentul în care curierul s-a prezentat la expeditor/destinatar;
- În cazul neefectuării livrării în termenul orar aferent serviciului contractat, trimiterea se va livra conform serviciului Standard;
- Atestarea livrării poate fi oferită telefonic, prin e-mail sau după numărul de AWB, pe site-ul www.fancourier.ro;
- Este posibilă plata la destinaţie a expediţiilor;
- Contactare telefonică a destinatarului, pentru livrări în condiţii speciale.
ACOPERIRE
- În București și Ilfov, în variantele 1h, 2h, 4h sau 6h, după cum urmează:
- Express Loco 1h si Express Loco 2h: sunt disponibile pentru adrese de preluare și livrare doar din București, în cadrul aceleași subzone, astfel:
- preluare din subzona 1 cu livrare tot în subzona 1
- preluare din subzona 2 cu livrare tot în subzona 2
- preluare din subzona 3 cu livrare tot în subzona 3
- preluare din subzona 4 cu livrare tot în subzona 4
- preluare din subzona 5 cu livrare tot în subzona 5
PROGRAM: Ora maximă de înregistrare a unei comenzi Express Loco 1h și 2h în dispeceratul FAN Courier pentru livrare în aceeași zi este 15:30. Livrarea se face în maxim 1h, respectiv 2h din momentul înregistrării comenzii în dispecerat.
- Express Loco 4h: este disponibil pentru adrese de preluare și livrare doar din București, astfel:
- preluare din subzona 1 cu livrare în subzona 2, 3, 4 sau 5
- preluare din subzona 2 cu livrare în subzona 1, 3, 4 sau 5
- preluare din subzona 3 cu livrare în subzona 1, 2, 4 sau 5
- preluare din subzona 4 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 5
- preluare din subzona 5 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 4
PROGRAM: Ora maximă de înregistrare a unei comenzi în dispeceratul FAN Courier pentru livrare în aceeași zi este 15:30 pentru Express Loco 4h. Livrarea se face în maxim 4 ore din momentul înregistrării comenzii în dispecerat. După ora 15:30 există posibilitatea direcționării către alt serviciu FAN Courier, cum ar fi: Red Code, Standard.
- Express Loco 6h: este disponibil pentru adrese de preluare și livrare din București și Ilfov (localitățile imediat apropiate liniei de centură), astfel:
- preluare din subzona 1 cu livrare în subzona 2, 3, 4 sau 5
- preluare din subzona 2 cu livrare în subzona 1, 3, 4 sau 5
- preluare din subzona 3 cu livrare în subzona 1, 2, 4 sau 5
- preluare din subzona 4 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 5
- preluare din subzona 5 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 4
PROGRAM: Ora maximă de înregistrare a unei comenzi în dispeceratul FAN Courier pentru livrare în aceeași zi este 12:30 pentru Express Loco 6h. Livrarea se face în maxim 6 ore din momentul înregistrării comenzii în dispecerat. În intervalul 12:30-15:30 serviciul disponibil va fi doar Express Loco 4h sau Express Loco 2h. După ora 15:30 există posibilitatea direcționării către alt serviciu FAN Courier, cum ar fi: Standard.
DESPĂGUBIRI
Conform Condițiilor generale privind furnizarea serviciilor poștale.
CONTACT
E-mail: express.loco@fancourier.ro
GREUTATE & DIMENSIUNI
- Greutate: maxim 10 kg
- Dimensiuni: 15 cm (lungime) x 25 cm (lățime) x 35 cm (înălțime)
Taxe transport
Servicii Express Loco | Aria de acoperire | Disponibil doar pentru: | Primul kg. Tarif fară TVA | Primul kg. Tarif cu TVA | Tarif kg suplimentar |
1 oră | București | Preluare subzona 1 - livrare subzona 1 Preluare subzona 2 - livrare subzona 2 Preluare subzona 3 - livrare subzona 3 Preluare subzona 4 - livrare subzona 4 Preluare subzona 5 - livrare subzona 5 |
35 lei | 41.65 lei | 3 lei (fară TVA) 3.57 lei (cu TVA) |
2 ore | București | Preluare subzona 1 - livrare subzona 1 Preluare subzona 2 - livrare subzona 2 Preluare subzona 3 - livrare subzona 3 Preluare subzona 4 - livrare subzona 4 Preluare subzona 5 - livrare subzona 5 |
30 lei | 35.70 lei | |
4 ore | București | Preluare subzona 1 - livrare subzona 2, 3, 4, 5 Preluare subzona 2 - livrare subzona 1, 3, 4, 5 Preluare subzona 3 - livrare subzona 1, 2, 4, 5 Preluare subzona 4 - livrare subzona 1, 2, 3, 5 Preluare subzona 5 - livrare subzona 1, 2, 3, 4 |
27 lei | 32.13 lei | |
6 ore | București & Ilfov | Preluare subzona 1 - livrare subzona 2, 3, 4, 5 Preluare subzona 2 - livrare subzona 1, 3, 4, 5 Preluare subzona 3 - livrare subzona 1, 2, 4, 5 Preluare subzona 4 - livrare subzona 1, 2, 3, 5 Preluare subzona 5 - livrare subzona 1, 2, 3, 4 |
25 lei | 29.75 lei |
Expedițiile fără AWB emis de client din aplicațiile online : 2.00 lei (fără TVA) / 2.38 lei (cu TVA)**
*Tarifele afișate conțin valoarea fără TVA și valoarea cu TVA inclus
**Se adaugă costul de transport corespunzător tipului de serviciu ales.
În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare, se va restitui doar tariful încasat suplimentar față de tariful aplicabil pentru serviciul Standard, în următoarele cazuri:
- Neefectuarea livrării în termenul orar aferent serviciului contractat.
- Cazuri de forță majoră sau cazuri care exclud FAN Courier.
În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare, nu se va restitui tariful încasat suplimentar față de tariful aplicabil pentru serviciul Standard, în următoarele cazuri:
- Refuz de primire
- Adresă greșită
- Lipsă destinatar
FAN Courier își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul mediu de 1h, 2h, 4h sau 6h cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în următoarele condiții:
- Conditii meteorologice nefavorabile independente de voința companiei (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
- Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;
- Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomerate (Crăciun, Black Friday, Paște, 1-8 Martie, etc);
- AWB-ul nu este generat din aplicația SelfAWB.