Acasă Servicii Express Loco

Home Delivery

Express Loco

Serviciu standard* ce presupune colectarea, sortarea, transportul și livrarea de plicuri (max 500 grame) și colete (max 10 kg si 15x25x35 cm) în Bucureşti şi zonele limitrofe acoperite, într-un termen maxim de 1h, 2h, 4h si 6h, folosind o soluție de transport rutier.
*Serviciul Express Loco nu este un serviciu de tip „expres”, așa cum este el definit și reglementat de lege.

  • Serviciul permite transporturi de plicuri și colete cu greutăți de până la 10 kg și dimensiuni reduse (15 x 25 x 35 cm);
  • Se fac două încercari de livrare, în cazul în care destinatarul nu este găsit la adresă; expedierile nelivrate (exemplu: refuz primire la destinatar, adresă greșită etc.) vor fi returnate la expeditor în termen maxim de 7 zile;
  • Timpul maxim de așteptare pentru preluare sau livrare nu poate depăși 10 minute;
  • Timpul de așteptare reprezintă timpul maxim de staționare dedicat de curier în vederea ridicării sau livrării expedierii, calculat din momentul în care curierul s-a prezentat la expeditor/destinatar;
  • În cazul neefectuării livrării în termenul orar aferent serviciului contractat, trimiterea se va livra conform serviciului Standard;
  • Atestarea livrării poate fi oferită telefonic, prin e-mail sau după numărul de AWB, pe site-ul www.fancourier.ro;
  • Este posibilă plata la destinaţie a expediţiilor;
  • Contactare telefonică a destinatarului, pentru livrări în condiţii speciale.

În București și Ilfov, în variantele 1h, 2h, 4h sau 6h, după cum urmează:

Express Loco 1h și Express Loco 2h

Sunt disponibile pentru adrese de preluare și livrare doar din București, în cadrul aceleiași subzone, astfel:

  • preluare din subzona 1 cu livrare tot în subzona 1
  • preluare din subzona 2 cu livrare tot în subzona 2
  • preluare din subzona 3 cu livrare tot în subzona 3
  • preluare din subzona 4 cu livrare tot în subzona 4
  • preluare din subzona 5 cu livrare tot în subzona 5

Program Livrări

Ora maximă de înregistrare a unei comenzi Express Loco 1h și 2h în dispeceratul FAN Courier pentru livrare în aceeași zi este 15:30. Livrarea se face în maximum 1 oră, respectiv 2 ore din momentul înregistrării comenzii în dispecerat.


Express Loco 4h

Este disponibil pentru adrese de preluare și livrare doar din București, astfel:

  • preluare din subzona 1 cu livrare în subzona 2, 3, 4 sau 5
  • preluare din subzona 2 cu livrare în subzona 1, 3, 4 sau 5
  • preluare din subzona 3 cu livrare în subzona 1, 2, 4 sau 5
  • preluare din subzona 4 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 5
  • preluare din subzona 5 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 4

Program Livrări

Ora maximă de înregistrare a unei comenzi în dispeceratul FAN Courier pentru livrare în aceeași zi este 15:30 pentru Express Loco 4h.

Livrarea se face în maximum 4 ore din momentul înregistrării comenzii în dispecerat. După ora 15:30 există posibilitatea direcționării către alt serviciu FAN Courier, cum ar fi: Standard.

Express Loco 6h

Este disponibil pentru adrese de preluare și livrare din București și Ilfov (localitățile imediat apropiate liniei de centură), astfel:

  • preluare din subzona 1 cu livrare în subzona 2, 3, 4 sau 5
  • preluare din subzona 2 cu livrare în subzona 1, 3, 4 sau 5
  • preluare din subzona 3 cu livrare în subzona 1, 2, 4 sau 5
  • preluare din subzona 4 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 5
  • preluare din subzona 5 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 4

Program Livrări

Ora maximă de înregistrare a unei comenzi în dispeceratul FAN Courier pentru livrare în aceeași zi este 12:30 pentru Express Loco 6h.

Livrarea se face în maximum 6 ore din momentul înregistrării comenzii în dispecerat. În intervalul 12:30-15:30 serviciul disponibil va fi doar Express Loco 4h sau Express Loco 2h. După ora 15:30 există posibilitatea direcționării către alt serviciu FAN Courier, cum ar fi: Standard.

  • Greutate maxim admisă: 10 kg
  • Dimensiuni maxim admise: 15 cm (lungime) x 25 cm (lățime) x 35 cm (înălțime)

Despăgubirile se realizează conform:
Condițiilor generale privind furnizarea serviciilor poștale.

Taxe Transport*

Opțiuni Express LocoAria de acoperireDisponibil doar pentruTarif fără TVA (lei) – Primul kgTarif cu TVA (lei) – Primul kg
1 orăBucureștiPreluare subzona 1 – livrare subzona 1
Preluare subzona 2 – livrare subzona 2
Preluare subzona 3 – livrare subzona 3
Preluare subzona 4 – livrare subzona 4
Preluare subzona 5 – livrare subzona 5
35 lei41.65 lei
2 oreBucureștiPreluare subzona 1 – livrare subzona 1
Preluare subzona 2 – livrare subzona 2
Preluare subzona 3 – livrare subzona 3
Preluare subzona 4 – livrare subzona 4
Preluare subzona 5 – livrare subzona 5
30 lei35.70 lei
4 oreBucureștiPreluare subzona 1 – livrare subzona 2, 3, 4, 5
Preluare subzona 2 – livrare subzona 1, 3, 4, 5
Preluare subzona 3 – livrare subzona 1, 2, 4, 5
Preluare subzona 4 – livrare subzona 1, 2, 3, 5
Preluare subzona 5 – livrare subzona 1, 2, 3, 4
27 lei32.13 lei
6 oreBucurești & IlfovPreluare subzona 1 – livrare subzona 2, 3, 4, 5
Preluare subzona 2 – livrare subzona 1, 3, 4, 5
Preluare subzona 3 – livrare subzona 1, 2, 4, 5
Preluare subzona 4 – livrare subzona 1, 2, 3, 5
Preluare subzona 5 – livrare subzona 1, 2, 3, 4
25 lei29.75 lei

Tarif kg suplimentar: 3 lei (fără TVA), 3.57 lei (cu TVA)*

*Tarifele afișate conțin valoarea fără TVA și valoarea cu TVA inclus

Expedițiile fără AWB emis de client din aplicațiile online: 2.00 lei (fără TVA) / 2.38 lei (cu TVA)**
**Se adaugă costul de transport corespunzător tipului de serviciu ales

La tarifele afișate se adaugă indexul de combustibil disponibil aici.

În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare, se va restitui doar tariful încasat suplimentar față de tariful aplicabil pentru serviciul Standard, în următoarele cazuri:

  • neefectuarea livrării în termenul orar aferent serviciului contractat
  • cazuri de forță majoră sau cazuri care exclud FAN Courier

În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare, nu se va restitui tariful încasat suplimentar față de tariful aplicabil pentru serviciul Standard, în următoarele cazuri:

  • refuz de primire
  • adresă greșită
  • lipsă destinatar

FAN Courier își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul mediu de 1h, 2h, 4h sau 6h cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în următoarele condiții:

  1. Conditii meteorologice nefavorabile independente de voința companiei (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
  2. Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;
  3. Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomerate (Crăciun, Black Friday, Paște, 1-8 martie, etc);
  4. AWB-ul nu este generat din aplicația selfAWB.

Atenție! Acordul clientului la preluarea comenzii de către FAN Courier în condițiile anterior menționate echivalează cu acceptarea de către acesta a riscului de neexecutare a serviciilor în termenul mediu de 1h, 2h, 4h sau 6h.