Acasă Servicii Produse albe

Home Delivery

Produse albe

Serviciu standard ce presupune colectarea, sortarea, transportul și livrarea coletelor ce conțin produse albe (electrocasnice), într-un termen minim de o zi și maxim 3 zile lucrătoare, folosind o soluție de transport rutier.

  • Utilizând serviciul Produse albe, vei beneficia de livrarea comenzii într-un termen minim de o zi și maxim 3 zile lucrătoare de la data ridicării. Acest termen poate varia în funcție de greutate, dimensiune și destinație.
  • Există posibilitatea prestabilirii unei ore de ridicare a expedierilor în fiecare zi.
  • Pentru acest serviciu sunt acceptate expedițiile care îndeplinesc în mod obligatoriu condiția ca expedierile să conțină produse albe de tip electrocasnice mari însă fără a vă limita la: frigidere, mașini de spălat, congelatoare, aragaze, unități aer condiționat industriale, cuptoare incorporabile etc.

1. Servicii gratuite, pentru toti clienții FAN Courier:

  • aplicația selfAWB permite tipărirea de AWB-uri și evidența expedierilor cu FAN Courier; clientul beneficiază astfel de timp redus de predare – primire a expedierilor către curier, poate vizualiza atestarea livrării de către destinatar pe documentul de transport și are informații despre statusurile intermediare;
  • atestarea livrării oferită telefonic sau urmărind livrarea după numărul de AWB, pe site-ul www.fancourier.ro;
  • plata la destinație a expedierilor;
  • contactare telefonică a destinatarului, pentru livrări în condiții speciale;
  • depozitarea expedierilor cu adrese greșite sau cu alte statusuri timp de maxim 7 zile calendaristice de la data avizării, în vederea returnării.

2. Servicii oferite clienților care au un contract încheiat cu FAN Courier:

  • serviciul Client Tracking permite vizualizarea unei pagini personalizate care cuprinde informații despre expedieri și atestări de livrare;
  • emiterea unei facturi bilunare însoțită de o anexă cu detalii despre expedierile din perioada respectivă;
  • pentru utilizatorii aplicației selfAWB – posibilitatea vizualizării facturilor bilunare, a doua zi după emiterea acestora;
  • aplicația selfAWB: fiecare utilizator are posibilitatea de a-și crea propria bază de date cu parteneri spre care există expedieri frecvente, prin configurare individuală sau prin import dintr-o bază de date proprie; beneficiază de timp redus de predare – primire a expedierilor către curier și pot vizualiza atestarea livrării de către destinatar pe  documentul de transport;
  • prioritate în ridicare și livrare în perioadele aglomerate.

ASIGURAREA EXPEDIERILOR

Asigurarea integrală a expedierilor se poate realiza achitând un procent de 1 % din valoarea declarată. Astfel, în caz de furt, deteriorare totală sau dispariție veți beneficia de despăgubire, numai în condiții de ambalare corectă și corespunzătoare tipului de marfă transportată.

MODALITATEA DE AMBALARE

Categorie de produseTip de produsAmbalaj corespunzător
Produse albeFrigider, mașină de spălat, aragazAmbalaj de lemn umplut cu polistiren

  • Greutatea maxim admisă per colet este de 30 kg;
  • Pentru expedițiile cu greutate peste 30 kg, consultă serviciul Transport marfă.

  • Primul kg: 35.00 lei (fără TVA) / 41.65 lei (cu TVA)
  • Fiecare kg suplimentar: 5.00 lei (fără TVA) / 5.95 lei (cu TVA)
  • Fiecare km suplimentar: 0.95 lei (fără TVA) / 1.13 lei (cu TVA)
  • Taxă multi-parcel**: 3.00 lei (fără TVA) / 3.57 lei (cu TVA)
  • Taxă non-conveyable**: 15.00 lei (fără TVA) / 17.85 lei (cu TVA)
  • Livrare sâmbătă: 7.00 lei (fără TVA) / 8.33 lei (cu TVA)

Tarifele afișate conțin valoarea fără TVA și valoarea cu TVA inclus
Expedierile fără AWB emis de client din aplicațiile online: 2.00 lei (fără TVA) / 2.38 lei (cu TVA)*

**Taxa multi-parcel se aplică expedierilor formate din mai mult de o piesă, pentru fiecare colet suplimentar.

Taxa non-conveyable se aplică expedierilor ce nu pot fi sortate automat pe bandă și necesită manipulare manuală, având o greutate mai mare de 30 kg și cel puțin o latură mai mare de 110cm.



La tarifele afișate se adaugă indexul de combustibil disponibil aici.

Despăgubirile se realizează conform:
Condițiilor generale privind furnizarea serviciilor poștale.

FAN Courier își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul minim de o zi și maxim 3 zile lucrătoare, cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în următoarele condiții:

  1. Conditii meteorologice nefavorabile independente de voința companiei (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
  2. Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;
  3. Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomerate (Crăciun, Black Friday, Paște, 1-8 martie, etc);
  4. AWB-ul nu este generat din aplicația selfAWB.

Atenție! Acordul clientului la preluarea comenzii de către FAN Courier în condițiile anterior menționate echivalează cu acceptarea de către acesta a riscului de neexecutare a serviciilor în termenul minim de o zi și maxim 3 zile lucrătoare.