Livrăm Emoții, o campanie FAN Courier

5 aprilie 2017 | Autor : FAN Courier

În fiecare zi, echipa FAN Courier intră în contact cu mii de oameni și colete, multe dintre ele având în spate o poveste unică.  Campania “Livrăm Emoții” vorbește despre câteva dintre aceste povești deosebite pe care le ducem mai departe, pretutindeni în România și chiar peste mări și țări.

Prin parteneriatul cu Decat o Revista, am provocat trei oameni să aleagă o persoană importantă din viața lor și să le transmită un mesaj de suflet, pe ultima copertă a revistei.

„Am vrut să arătăm că nu livrăm doar colete. Livrăm și gânduri, amintiri frumoase, emoții. Iar de data aceasta, livrăm mesaje care vor ajunge la destinație nu ca SMS, nici ca mail sau altă notificare, ci ca o revistă.” Roxana Magopeț (Director Marketing FAN Courier).

Livram Emoții este o inițiativă de comunicare a trăirilor autentice stârnită de FAN Courier și realizată alături de DOR. Campania se va desfășura pe parcursul întregului an și va implica o mulțime de destinatari și expeditori, prieteni vechi și noi.

Prima poveste pe care o spunem vine din partea lui Tedy Necula și merge către George Baltă, fostul rugbist care acum 10 ani a rămas paralizat în urma unui accident pe stadion.  Tedy  a regizat un video despre povestea de viața a lui George care a reușit să se realizeze în ciuda provocărilor.

 

 

Celelalte două mesaje sunt scrise de Raisa Beicu și Electric Brother, ambele pentru destinatari aflați la mare distanță, dar aproape de sufletul lor. Raisa i-a scris autorului preferat, americanul Jonathan Franzen. Cristian Ștefănescu, sau Electric Brother așa cum îl știm cu toții, l-a ales pe Norzeatic și l-a invitat la lansarea videoclipului său în cinema. Pentru asta, trimitem DoR-ul tocmai în Japonia.

Mesajele de suflet merită transmise într-o formă specială. De aceea, am pus trei povești pe coperta 4 a revistei cu numărul 27 și vom mai pune cu fiecare ediție altele, pe tot parcursul anului. Cele trei mesaje de suflet pot fi citite în noul număr DoR, livrat de FAN Courier, curierul oficial al revistei.

Află povestea din spatele campaniei: