Începutul lunii aduce vești FANtastice: FAN Courier ocupă primul loc în Top 15 Superbrands România 2017. Pentru a doua oară în istoria de peste 10 ani a premiilor, un brand românesc se află pe locul fruntaș în clasament. Primim premiul cu bucurie și, totdată, cu promisiunea de a deveni zi de zi mai buni. Iar pentru că orice premiu se datorează oamenilor, le mulțumim pentru încredere echipei FAN Courier, partenerilor noștri de drum și clienților.
“Ne onorează faptul că FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, a fost desemnată câștigătoarea Top 15 Superbrands, distincție ce confirmă determinarea întregii noastre echipe de a face performanță. Suntem mândri că de 19 ani scriem istoria antreprenoriatului în România și ne bucurăm să descoperim că la aceasta istorie contribuie din ce în ce mai multe branduri românești. În același timp, distincția primită ne obligă să fim și în continuare cel puțin la fel de exigenți cu noi înșine pentru a continua să creștem calitatea serviciilor oferite”, spune Roxana Magopet, PR&Marketing Director FAN Courier.
Programul Superbrands pentru România evaluează anual performanța brandurilor de produse și servicii, dar și performanța brandurilor corporate, din perspectiva profesioniștilor în business din România. Într-o primă etapă, Consiliul de Onoare Superbrands, alcătuit din 30 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, evaluează peste o mie de branduri din peste 50 de categorii. În urma selecției, 653 de branduri calificate sunt incluse în cercetarea de piață realizată de Ipsos pe un eșantion reprezentativ.
“În contextul digitalizării ca direcție globală în afaceri, brandurile care au știut cum să empatizeze cu prioritățile consumatorului, să-i întâlnească așteptările, la momentul și cu mesajul potrivit, au avut de câștigat în fidelizarea clienților”, afirmă specialiștii BDR Associates, inițiatorii studiului.