Trenduri în curierat la nivel european

20 decembrie 2017 | Autor : FAN Courier

trenduri-in-curierat-foto-2

 

 

Dacă ar fi să ne imaginăm cum va arăta industria curieratului european peste trei sau peste cinci ani, probabil că am schița un parcurs care va fi confirmat de realitate.

Mai mult decât alte afaceri, curieratul are în ADN-ul său satisfacția clientului. Este un business clădit pe bune relații cu partenerii și pe livrare promptă, în condiții de maximă siguranță. În jurul acestor principii se construiește acum curieratul modern.

Un studiu Accenture arată că mediul digital va influența decisiv livrările din mediul real. Rata de penetrare a internetului, folosirea intensivă a telefoanelor inteligente (se estimează că 49% din populația lumii deține acum un astfel de device), precum și creșterea spectaculoasă a ecommerce-ului (care la nivelul anului curent înseamnă 27% din comerțul mondial) vor determina schimbări în experiența clienților finali ai serviciilor de curierat.

Astfel, se estimează că până în 2022 va crește numărul locker-elor în majoritatea țărilor europene. De asemenea, livrarea în aceeași zi se va transforma din serviciu de lux sau premium în serviciu curent, pentru că retailerii online vor fi dispuși să o susțină, pentru a pozitiva și a adăuga valoare experiențelor clienților finali cu brandurile lor. De ce? Pentru că se estimează că în 2020, peste 70% din cheltuielile făcute în magazinele online vor veni din partea celor din generația millenials. Aceia care au crescut cu device-uri din ce în ce mai performante, cu oferte online din ce în ce mai atractive și mai complexe. Prin urmare, își doresc experiențe premium în orice zonă tangențială mediului virtual.

Mijloacele futuriste de livrare, dronele și alte device-uri, vor cunoaște o extindere a ariei de acoperire. La fel de mult se vor transforma și soluțiile de livrare în mediul urban, care este din ce în ce mai aglomerat și mai complex. Prin urmare, curierii trebuie să vină cu soluții inovatoare care să asigure în continuare rapiditatea oricărei livrări.

De ce nu, livrări în miez de noapte sau unde se află clientul (în loc de adresa fixă comunicată inițial), tot în mediul urban. Ritmul cotidian înseamnă prezență în mai multe zone, un program prelungit, iar aceste declinări ale serviciului de livrare ar contribui cu siguranță la creșterea satisfacției clienților.

Așadar, în următorii trei-cinci ani, companiile de curierat vor utiliza instrumente dintre cele mai diverse, de la supertehnologizarea depozitelor și a preluărilor până la inovație în zona de livrare directă door-to-door.

Fiind bine ancorați în contextul dinamic al schimbărilor din domeniu, FAN Courier menține pasul cu toate noutățile și tendințele care fac din serviciile de curierat o experiență plăcută și utilă atât pentru parteneri, cât și pentru destinatari. Suntem conștienți că deschiderea și flexibilitatea oferirii de servicii care să fie cât mai aproape de clienții noștri, reprezintă cheia care ne menține în topul celor mai bune servicii de curierat, iar sistemele informatice și tehnologice sunt un mare sprijin în acest sens.