feedback

ascunde

Ziua de 15 august 2020 este declarată ZI LIBERĂ.

Expedițiile preluate vineri, 14 august 2020, vor fi livrate luni, 17 august 2020.

Live

Măsuri interne de prevenire a răspândirii COVID-19

Pe fondul evenimentelor în derulare, extern și intern, vă informăm că activitatea de curierat se desfășoară în condiții normale, fără restricții sau limitări în nicio zonă geografică din interiorul și/sau exterior granițelor.

Acționăm cu maximă responsabilitate și în strânsă colaborare cu autoritățile competente, respectând toate normele de igienă și prevenție instituite de acestea.

Am implementat deja un set de măsuri pentru a evita orice risc de îngreunare a activității în relația cu dumeavoastră, astfel:

  • Toți angajații sunt informați constant cu privire la măsurile pe care le pot lua pentru a se proteja pe ei, colegii și familiile lor de o eventuală contaminare.
  • Am achiziționat dezinfectant, măști de protecție și mănuși pe care le distribuim către toate unitățile din țară și către toți membrii echipei FAN Courier din România.
  • Angajații companiei care interacționează cu publicul vor folosi măști de protecție și mănuși, acolo unde situația o impune;
  • Managerii zonali monitorizează permanent, alături de responsabilii din cadrul Departamentului de Resurse Umane și de medicii cu care colaborăm, situația absențelor și, prioritar a absențelor din cauze medicale.
  • Se face un triaj atent al angajaților, iar cei depistați cu semne specifice de boală (gripă, răceală, etc.) sunt îndemnați să se izoleze la domiciliu de unde să contacteze autoritățile la numărul unic de urgență 112 sau la linia TELVERDE (0800 800 358).
  • Intern, am pregătit un protocol de urgență care include un set de măsuri și o strategie pentru situația în care ne-am confrunta cu orice suspiciune de infectare a vreunui angajat cu COVID-19.

Este important de precizat că, în conformitate cu informațiile oficiale existente la nivel internațional, nu există risc de infectare nici pentru angajați și nici pentru beneficiarii expedițiilor, prin intermediul coletelor sau plicurilor expediate.

Vă recomandăm totuși să optați pentru plata cu cardul atunci când plasați comenzi către magazinele online pentru a limita încasările de numerar.

Suntem convinși că acționând responsabil, respectând toate cerințele de prevenție, putem contribui fiecare la diminuarea oricărui risc de prelungire a acestei situații influențate de numeroase incertitudini!

 

 

 

07.11.2019

Începând cu 4 Noiembrie 2019, am deschis un nou punct de lucru FAN Courier în Luduș!

citește mai mult

28.11.2019

Program de lucru 30 Noiembrie – 1 Decembrie 2019

citește mai mult

27.06.2017

#FANnews: Aoro by Notino, prima companie care introduce serviciul Collect Point în magazinele PayPoint Colet Expres, lansat de FAN Courier.

citește mai mult

28.08.2017

#FashionFANatic susține designerii aflați la început de drum

citește mai mult