Acasă Noutăți De Black Friday, FAN Courier lansează aplicația de ticketing, pentru un dialog permanent cu clienții

De Black Friday, FAN Courier lansează aplicația de ticketing, pentru un dialog permanent cu clienții

Black Friday, cea mai mare campanie de discounting organizată în România se apropie cu pași rapizi și promite să fie și anul acesta un vârf atât pentru retaileri cât și pentru serviciile de curierat. FAN Courier, liderul pieței locale de curierat estimează că anul acesta numărul comenzilor și livrărilor generate de Black Friday va depăși cu peste 40% volumele transportate într-o lună obișnuită de activitate și cu 30% rezultatele campaniei de discount de anul trecut. Compania și-a pregătit și anul acesta infrastructura pentru a onora în cel mai scurt timp comenzile clienților.

FAN Courier și-a mărit anul acesta flota până la 3.900 de vehicule, echipa a depășit 6.000 de angajați, a dat în folosință noul HUB de la Ștefănești, după o investiție de 25 de milioane de euro, a mărit depozitele din țară și a mutat unele sedii de agenții. Lecțiile BF de anul trecut au arătat că este necesară introducerea unor soluții smart de relaționare cu clientul final, datorită volumului mare de livrări care apar într-o perioadă foarte scurtă de timp.

”Pentru campania din acest an, am pregătit câteva soluții noi pentru a veni în sprijinul clienților. Aplicația pentru smartphone, de exemplu, care permite clienților să întocmească AWB-ul direct din telefon funcționează deja de aproape jumătate de an. Curierul va printa AWBul astfel creat. Cea mai nouă soluție este aplicația de ticketing care, în opinia noastră, va fi de un real folos tuturor clienților care isi doresc sa relationeze mai rapid cu departamentul nostru de Customer Service”, a declarat Roxana Magopeț, directorul de marketing și comunicare al companiei.

Aplicația de ticketing permite clienților să înregistreze sesizări sau solicitări direct din SelfAWB, să efectueze modificări în AWB după ridicarea expediției și să schimbe date privind rambursul, numărul de telefon al destinatarului, clientul plătitor etc. Prin intermediul aceleiași aplicații, clientul expeditor poate urmări traseul expediției, poate vedea schimbările operate pe baza indicațiilor transmise și chiar care este statusul sesizării efectuate.

Pentru clienți, principalele beneficii ale utilizării Aplicației de Ticketing prin intermediul serviciului online de Customer Service sunt: reducerea timpilor de răspuns și soluționare a unei cerințe, înregistrarea mai rapidă a solicitărilor direct din Self AWB, fără timpul de așteptare pentru preluarea telefonică, soluționarea automatizată în unele cazuri, înregistrarea tuturor conversațiilor client – Customer Service într-un singur loc. Pentru FAN Courier, noua aplicație înseamnă o gestionare mai bună a sesizărilor, posibilitatea de a interveni mai rapid pentru soluționarea problemelor apărute pe parcursul expediției.

Noul sistem Smart funcționează astfel:

  • Sesizările și solicitările clientului formulate prin self AWB se înregistrează automat în programul FAN Courier de customer support.
  • Odată înregistrate, sesizările se soluționează în mod automat și numai ticketele care necesită verificare suplimentară vor fi alocate spre soluționare unor persoane responsabile de acest lucru.
  • Clientul poate urmări, după înregistrarea ticketului, statusul acestuia și soluția în Lista de tickete.
  • Clientul poate vizualiza toată conversația purtată cu operatorii FAN Courier și pot adăuga documente sau fișiere suplimentare care să ajute la soluționarea eficientă a problemei.

Soluții eCommerce

FAN Courier a creat module pentru integrarea serviciilor de curierat pe site-ul tău.