Loco Sameday

Serviciu standard ce presupune colectarea, sortarea, transportul și livrarea de plicuri (max 500 grame) și colete (max 10 kg si 15x25x35 cm) în același oraș, într-un termen maxim de 1h, 2h, 4h si 6h, folosind o solutie de transport rutier.

CARACTERISTICI

  • Serviciul permite transporturi de plicuri și colete cu greutăți de până la 10 kg și dimensiuni reduse (15 x 25 x 35 cm);
  • Se fac două încercari de livrare, în cazul în care destinatarul nu este găsit la adresă; expedierile nelivrate (exemplu: refuz primire la destinatar, adresă greșită etc.) vor fi returnate la expeditor în termen maxim de 7 zile;
  • Timpul maxim de așteptare pentru preluare sau livrare nu poate depăși 10 minute;
  • Timpul de așteptare reprezintă timpul maxim de staționare dedicat de curier în vederea ridicării sau livrării expedierii, calculat din momentul în care curierul s-a prezentat la expeditor/destinatar;
  • În cazul neefectuării livrării în termenul orar aferent serviciului contractat, trimiterea se va livra conform serviciului Standard;
  • Atestarea livrării poate fi oferită telefonic, prin e-mail sau după numărul de AWB, pe site-ul www.fancourier.ro;
  • Este posibilă plata la destinaţie a expediţiilor;
  • Contactare telefonică a destinatarului, pentru livrări în condiţii speciale.

 

ACOPERIRE

  1. În București și Ilfov, în variantele 1h, 2h, 4h sau 6h, după cum urmează:
  • Loco Sameday 1h si Loco Sameday 2h: sunt disponibile pentru adrese de preluare și livrare doar din București, în cadrul aceleași subzone, astfel:
    • preluare din subzona 1 cu livrare tot în subzona 1
    • preluare din subzona 2 cu livrare tot în subzona 2
    • preluare din subzona 3 cu livrare tot în subzona 3
    • preluare din subzona 4 cu livrare tot în subzona 4
    • preluare din subzona 5 cu livrare tot în subzona 5

PROGRAM: Ora maximă de înregistrare a unei comenzi în dispeceratul FAN Courier pentru livrare în aceeași zi este 16:00. Livrarea se face în maxim 1h, respectiv 2h din momentul înregistrării comenzii în dispecerat.

  • Loco Sameday 4h: este disponibil pentru adrese de preluare și livrare doar din București, astfel:
    • preluare din subzona 1 cu livrare în subzona 2, 3, 4 sau 5
    • preluare din subzona 2 cu livrare în subzona 1, 3, 4 sau 5
    • preluare din subzona 3 cu livrare în subzona 1, 2, 4 sau 5
    • preluare din subzona 4 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 5
    • preluare din subzona 5 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 4

PROGRAM: Ora maximă de înregistrare a unei comenzi în dispeceratul FAN Courier pentru livrare în aceeași zi este 15:30 pentru Loco Sameday 4h. Livrarea se face în maxim 4 ore din momentul înregistrării comenzii în dispeceratÎn intervalul 15:30-16:00 serviciul disponibil va fi doar Loco Sameday 2h, după ora 16:00 existând posibilitatea direcționării către alt serviciu FAN Courier, cum ar fiRed CodeStandard.

  • Loco Sameday 6h: este disponibil pentru adrese de preluare și livrare din București și Ilfov (localitățile imediat apropiate liniei de centură), astfel:
    • preluare din subzona 1 cu livrare în subzona 2, 3, 4 sau 5
    • preluare din subzona 2 cu livrare în subzona 1, 3, 4 sau 5
    • preluare din subzona 3 cu livrare în subzona 1, 2, 4 sau 5
    • preluare din subzona 4 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 5
    • preluare din subzona 5 cu livrare în subzona 1, 2, 3 sau 4

PROGRAM: Ora maximă de înregistrare a unei comenzi în dispeceratul FAN Courier pentru livrare în aceeași zi este 12:30 pentru Loco Sameday 6h. Livrarea se face în maxim 6 ore din momentul înregistrării comenzii în dispecerat. În intervalul 12:30-16:00 serviciul disponibil va fi doar Loco Sameday 4h sau Loco Sameday 2h, după ora 16:00 existând posibilitatea direcționării către alt serviciu FAN Courier, cum ar fiRed CodeStandard.

 

 

DESPĂGUBIRI

Conform Condițiilor generale privind furnizarea serviciilor poștale.

 

CONTACT

E-mail: loco.sameday@fancourier.ro

ACOPERIRE

Localitățile din Ilfov disponibile pentru serviciul Loco Sameday sunt:

  • Otopeni, Chitila, Tunari, Mogoșoaia, Ștefăneștii de Jos, Voluntari, Dobroiești – Fundeni, Pantelimon, Manolache, Popești-Leordeni, Glina, Jilava, Măgurele, Bragadiru (doar orașul, fără satele adiacente), Domnești, Chiajna – Roșu – Dudu, Cățelu.
  • Atenție! Localitățile Afumați, Ostratu, Dimieni, Snagov, Buftea, Corbeanca, Brănești, Cernica, Căldararu, Bălăceanca, Pasărea, Cozieni, Moara Domnească, Găneasa, Berceni, Dragomirești Deal, Dragomirești Vale, Domneștii de Jos, Olteni, Vârteju, Ciorogârla și Alunișu, nu sunt acoperite de serviciul Loco Sameday.

GREUTATE & DIMENSIUNI

  • Greutate: maxim 10 kg
  • Dimensiuni: 15 cm (lungime) x 25 cm (lățime) x 35 cm (înălțime)

 

Taxe transport

Servicii Loco Sameday Aria de acoperire Disponibil doar pentru: Primul kg. Tarif fară TVA Primul kg. Tarif cu TVA Tarif kg suplimentar
1 oră București Preluare subzona 1 - livrare subzona 1
Preluare subzona 2 - livrare subzona 2
Preluare subzona 3 - livrare subzona 3
Preluare subzona 4 - livrare subzona 4
Preluare subzona 5 - livrare subzona 5
30 lei 35.70 lei 2.50 lei (fară TVA)2.98 lei (cu TVA)
2 ore București Preluare subzona 1 - livrare subzona 1
Preluare subzona 2 - livrare subzona 2
Preluare subzona 3 - livrare subzona 3
Preluare subzona 4 - livrare subzona 4
Preluare subzona 5 - livrare subzona 5
25 lei 29.75 lei
4 ore București Preluare subzona 1 - livrare subzona 2, 3, 4, 5
Preluare subzona 2 - livrare subzona 1, 3, 4, 5
Preluare subzona 3 - livrare subzona 1, 2, 4, 5
Preluare subzona 4 - livrare subzona 1, 2, 3, 5
Preluare subzona 5 - livrare subzona 1, 2, 3, 4
22 lei 26.18 lei
6 ore București & Ilfov Preluare subzona 1 - livrare subzona 2, 3, 4, 5
Preluare subzona 2 - livrare subzona 1, 3, 4, 5
Preluare subzona 3 - livrare subzona 1, 2, 4, 5
Preluare subzona 4 - livrare subzona 1, 2, 3, 5
Preluare subzona 5 - livrare subzona 1, 2, 3, 4
20 lei 23.80 lei

Expedițiile fără AWB emis de client din aplicațiile online : 2.00 lei (fără TVA) / 2.38 lei (cu TVA)**
*Tarifele afișate conțin valoarea fără TVA și valoarea cu TVA inclus
**Se adaugă costul de transport corespunzător tipului de serviciu ales.

În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare, se va restitui doar tariful încasat suplimentar față de tariful aplicabil pentru serviciul Standard, în următoarele cazuri:

  • Neefectuarea livrării în termenul orar aferent serviciului contractat.
  • Cazuri de forță majoră sau cazuri care exclud FAN Courier.

În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare, nu se va restitui tariful încasat suplimentar față de tariful aplicabil pentru serviciul Standard, în următoarele cazuri:

  • Refuz de primire
  • Adresă greșită
  • Lipsă destinatar

Opțiuni disponibile:

CHECK ON DELIVERY

ASIGURARE

RAMBURS CONT COLECTOR

RAMBURS CASH

ePOD

oPOD

POS/mPOS


FAN Courier își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul mediu de 1h, 2h, 4h sau 6h cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în următoarele condiții:

  • Conditii meteorologice nefavorabile independente de voința companiei (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
  • Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;
  • Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomerate (Crăciun, Black Friday, Paște, 1-8 Martie, etc);
  • AWB-ul nu este generat din aplicația SelfAWB.
Atenție! Acordul clientului la preluarea comenzii de către FAN Courier în condițiile anterior menționate echivalează cu acceptarea de către acesta a riscului de neexecutare a serviciilor în termenul mediu de 1h, 2h, 4h sau 6h.

Cum să ambalezi corect? află mai multe