FAN Courier lanseaza serviciul eBOX pentru clientii ocupati care fac cumparaturi online

10 noiembrie 2017 | Autor : FAN Courier

  • eBOX permite clienților să-și controleze integral cumpărăturile online
  • Serviciul este disponibil în 10 locații din București

București, 09 noiembrie 2017: FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, lansează luna aceasta eBOX, opțiunea de livrare a produselor comandate online, care permite clienților să preia integral controlul livrărilor și să le ridice de la lockere cu acces 24/7. Noul serviciu, implementat în regim de pilot în București, este o nouă alternativă inteligentă a serviciului clasic de curierat, destinată persoanelor  care nu pot sau nu vor să aștepte curierul la adresă.

”eBOX este cea mai nouă opțiune de livrare pusă la dispoziția clienților al căror apetit pentru cumpărături online este nu doar în continuă creștere ci se și întrepătrunde cu nevoia crescută de mobilitate. Este o soluție facilă prin care clienții care nu vor sau nu pot aștepta curierul la adresă, își pot organiza programul zilei fără să mai țină cont de ruta și programul acestora. Lockerele sunt amplasate în locuri cu acces 24/7, astfel coletul poate fi ridicat la orice oră, timp de 7 zile. Este de asemenea o soluție de eficientizare a livrărilor pentru noi, curierii noștri nemaifiind nevoiți să revină la adresa de mai multe ori, pentru a putea efectua livrarea, dacă la prima atingere clientul nu a fost găsit la adresă sau dacă a cerut livrarea la o oră ce nu se află în programul de lucru al curierilor”, a declarat Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager FAN Courier.

Clientul care face cumpărături online va avea la dispoziție pe website-ul comerciantului partener opțiunea de livrare eBOX și poate opta pentru această soluție de livrare, alegând lockerul cu cea mai convenabilă amplasare. Pentru primul an de funcționare, serviciul oferă doar opțiunea de ”pick-up”, ceea ce înseamnă că destinatarul își poate ridica expediția deja achitată și fără ramburs.  Ulterior, FAN Courier va introduce opțiunea de drop off, permițând clienților să și  trimită colete sau plicuri.

”Clientul își poate alege locker-ul amplasat în cel mai convenabil loc de ridicare. Am instalat deja primele 10 lockere din București lângă intrarea în Mall Promenada și stațiile Petrom Muncii, Dr. Herescu, Drumul Taberei (Brașov), Brâncoveanu, Militari, Fundeni, Ferentari, Virtuții și Străulești”, a explicat Roxana Magopeț.

Odata lansată comanda online și aleasă opțiunea de livrare, expedițiile sunt preluate de reprezentanții FAN Courier și într-un termen mediu de 24 de ore sunt depuse de aceștia în lockerele eBOX alese de clienți. La expeditor, sistemul etichetează automat trimiterea după dimensiune (S, M, L) iar în momentul în care este întocmit AWB-ul, în sistemul FAN Courier se rezervă o casetă în funcție de mărimea aleasă.

Imediat ce expedițiile sunt disponibile în automate, destinatarii primesc prin SMS sau email un cod secret de colectare (PIN) dar și alte informații necesare ridicării expedițiilor. Tot ceea ce au de făcut clienții este să introducă pe ecranul tactil al lockerelor, codul PIN primit prin SMS/email plus numele și semnătura; operațiunile pe care aceștia trebuie să le efectueze la terminale sunt intuitive și foarte ușor de parcurs. La plecarea din depozitul FAN Courier, sistemul avertizează lockerul, astfel că de la depunerea trimiterii, sistemul are deja toate datele despre coletul care trebuie predat, identitatea curierului și parola cu care acesta deschide și închide eBOXul. Ajuns la locker, curierul se identifică cu ID și parolă, se loghează și selectează opțiunea de predare colete.  Dupa ce predă coletul, compartimentul  se închide iar sistemul generează automat un cod unic de colectare care este trimis beneficiarului prin email și SMS. Curierul nu poate depune o altă trimitere într-un compartiment decât după ce prima depunere este perfect securizată. În cazul în care clientul a selectat eronat dimensiunea coletului, curierul are posibilitatea de a alege manual un alt compartiment.

Pe baza SMS-ului sau a emailului primit, clientul își poate ridica trimiterea de la lockerul pe care l-a ales: tastează codul unic de colectare primit, semnează electronic pe ecranul tactil și își ridică expediția.

Optiunea  eBOX se bazează pe un mecanism facil și intuitiv de funcționare și este perfect securizat, fiind produs de compania austriacă KEBA. Lockerele sunt instalate în zone controlate și sunt prevăzute cu alarmă și sisteme antiefracție.

„Serviciul eBOX este bazat pe experiența KEBA de 16 ani în domeniul automatizării serviciilor logistice prin proiecte desfășurate în întreaga lume. Astăzi, KEBA este lider de piață cu mai mult de 5000 de sisteme instalate. Sutem mândri că alături de FAN Courier am construit acest proiect inovator ce va aduce clienților o experiență sigură, placută și comodă atunci când se bucură de momentul cumpărăturilor”, a declarat Elena Ionescu Turda, Director General al KEBA Romania.

Despre FAN Courier

” Oriunde, cu plăcere

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Patrascanu. FAN Courier a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant prin intermediul investițiilor și serviciilor cu valoare adaugată noi, introduse permanent.

FAN Courier deservește cei peste 40.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5,700 de colaboratori și a unei flote auto de peste 3,600 de autovehicule.

Serviciile FAN Courier de expediere și livrare în sistem ”door to door” sunt disponibile atât la nivel național, numărul de localități deservite fără km suplimentari crescând permanent, cât și la nivel internațional prin parteneriate solide.

Distincțiile obținute constant în ultimii ani de compania FAN Courier reprezintă o recunoaștere a performanței de afaceri, a implicării în dezvoltarea economică a României, a responsabilității în fața comunității și a implicării acționarilor fondatori în educarea viitoarei generații de antreprenori. Anul acesta FAN Courier a fost nominalizat și a câștigat primul loc în Top 15 Superbrands Romania 2017, fiind pentru a doua oară în istoria de peste 10 ani a premiilor când un brand românesc ocupă locul fruntaș în clasament. În plus, constant, FAN Courier se numără printre companiile incluse în Topul celor mai puternici jucători din economie, realizat de diferite organizații și publicații de business recunoscute în România: locul 1 în Topul național al firmelor private din România, la categoria Întreprinderi mari,  realizat de Camera de Comerț și Industrie a României, locul 6 în Topul național al firmelor private, categoriile Performanță globală și productivitate Întreprinderi mari,  locul 12 în Topul celor mai cunoscute și longevive branduri românești, realizat anual de publicația BIZ; Best Courier Company, acordat în cadrul Romanian eCommerce Awards Gala 2016; Best Website, realizat de Govnet, Company of the Year 2016, realizat de Govnet.

Despre KEBA

„Automatizare prin inovație”

KEBA este o companie privată fondată în 1968 în Linz Austria și detinută integral de fondatorii săi până în prezent. Sediul central se află în Linz, Austria alături de două fabrici specializate pe productia de soluții de automatizare industrială, bancară, logistică, loteristică, electromobilitate și control termic.

La nivelul Grupului, KEBA deține subsidiare în Europa (Germania, România, Italia, Turcia, Olanda, Cehia), AmericaAsia (China, Taiwan, Japonia, Korea de Sud), o cifră de afaceri de aproximativ 200 mil EUR din care 20% alocați anual în Cercetare și Dezvoltare. Cu o cotă de export de 85%, piețele principale sunt: Europa, Statele Unite ale Americii, Canada, China, Asia de Sud-Est.

În România activează din anul 2006 dezvoltând și implementând soluții de automatizare bancară și a serviciilor axate pe:

  • Sisteme de self-banking bazate pe tehnologia cash recycling
  • Sisteme automate de preluare și predare colete
  • Teminale loteristice
  • Stații de încarcare vehicule electrice și hibrid

 

Distincțiile obținute de KEBA Group la nivel internațional sunt dovada vie a calității produselor și serviciilor oferite în întreaga lume. Premii precum World Mail Award in Gold Innovation KePol Packstation pentru serviciul de automatizare logistică sau Robotics Award – KeTop T10 (2014) pentru sistemele de operare mobilă a roboților industriali sunt doar câteva din palmaresul cu care KEBA Group se mândrește.

Local, KEBA România a fost desemnată câștigătoare a premiului eProducts/Service pentru aplicația bancară customizată KeFlex în cadrul Galei eFinance din 2009; Premiul eProvider pentru soluția de monitorizare și management al celei mai mari rețele de ATM-uri din România; Premiul eMachines din 2015 pentru creșterea cu 35% a flotei de terminale KEBA în piața din România.

 

25.09.2017

Collect Point de la FAN Courier prin rețeaua PayPoint Colet Expres – serviciul care îți permite să ridici coletul când și de unde îți dorești

citește mai mult

27.06.2017

#FANnews: Aoro by Notino, prima companie care introduce serviciul Collect Point în magazinele PayPoint Colet Expres, lansat de FAN Courier.

citește mai mult

04.07.2017

#FANnews: FAN Courier, prima companie de curierat care introduce plata cu cardul în sistem multi-banking

citește mai mult

28.08.2017

#FashionFANatic susține designerii aflați la început de drum

citește mai mult