admin-ajax

eBOX

eBOX by FAN Courier este o opțiune de livrare a produselor comandate online, în oricare dintre lockerele eBOX amplasate în diverse locații din București.

CARACTERISTICI

  • eBOX se adresează în special clienților eCommerce;
  • Serviciul reprezintă soluția ideală pentru persoanele active care nu au posibilitatea de a-și adapta programul pentru a fi acasă în momentul livrării unui colet;
  • Pe lângă metoda clasică de livrare door-to-door, clienții care fac cumpărături online, pot alege ca punct de livrare lockerele eBOX, direct din website-urile partenere care au integrată această opțiune;
  • Expedițiile sunt preluate de reprezentanții FAN Courier și depuse a doua zi lucrătoare, în lockerele alese de clienți. De îndată ce expedițiile sunt disponibile în lockere, destinatarii primesc o notificare prin SMS sau e-mail cu un cod PIN și informațiile necesare ridicării pachetului;
  • Ulterior, clienții vor alege o perioadă de timp convenabilă pentru programul lor și se vor deplasa la lockerele eBOX alese. Apoi, folosind ecranul tactil al lockerelor și codul PIN primit prin SMS sau e-mail, numele și semnătura, aceștia vor putea ridica pachetele. Operațiunile derulate la lockerele eBOX sunt intuitive și ușor de parcurs;
  • Opțiunea eBOX poate fi asociată doar serviciului Standard și nu poate fi asociată opțiunilor și serviciilor Check on Delivery, Retur documente, oPOD, Cont Colector, Red Code, Express Loco, Internațional rutier & Aerian, Eurocargo, Caiet de Sarcini;
  • Sunt acceptate doar AWB-urile emise prin intermediul aplicației selfAWB, format A5 și ePOD;
  • Integrarea opțiunii eBOX se face prin intermediul soluțiilor IT puse la dispoziție de FAN Courier. Opțiunea poate fi accesată și prin alte modalități ce pot fi stabilite punctual.

 

PROGRAM

  • Disponibilitatea eBOX-urilor este 24/7;
  • Termenul confortabil de ridicare a coletului este de 7 zile;

 

Beneficiile magazinelor online: Beneficiile clienților magazinelor online:
Soluție confortabilă de livrare potrivită majorității clienților; Flexibilitate: disponibilitatea eBOX-urilor este  24/7. Termen confortabil de ridicare a coletului – 7 zile;
Crește rata coletelor livrate în prima zi; Proximitate: eBOX-urile sunt amplasate în locații foarte accesibile;
Reduce semnificativ rata de retur și refuzul de primire; Control 100%: destinatarul va decide locația și ora exactă la care va ridica expediția;
Disponibilitate 24/7; Confort: ușurință în accesarea și utilizarea lockerelor eBOX;
Reduce numărul apelurilor primite de la clienții care solicită detalii despre livrare sau reprogramarea livrării; Siguranța: eBox-urile sunt poziționate în locații controlate, au sisteme de alarmă și protecție împotriva vandalismului;
Crește interesul clienților pentru plata online a produselor ; Confidențialitate: conferă discreție, nimeni nu va știi când și ce colete primești;
Contribuie la creșterea vânzărilor; Self Service: reduce necesitatea de apel telefonic și interacțiunile cu personalul FAN Courier.
Contribuie la reducerea numărului clienților care nu finalizează etapele de cumpărare;
Integrare API – sistem simplu și eficient de management al expedițiilor;
Sistem complet de Tracking pentru expedițiile livrate la eBOX.

 

Mai multe despre lockerul eBOX

  • eBOX este un sistem complet automatizat conectat permanent la aplicațiile FAN Courier;
  • Este compus dintr-o unitate de comandă cu ecran tactil și compartimente de mai multe dimensiuni prevăzute cu un sistem electronic de încuietori;
  • Unitatea de comandă comunică cu sistemele FAN Courier iar atunci când coletul este livrat de curier în lockerul eBOX, sistemul transmite destinatarului o notificare via sms/e-mail care conține codul unic de
    colectare și toate informațiile necesare pentru ridicarea coletului;
  • Dotări: software și hardware performant, ecran tactil, alarmă și protecție împotriva vandalismului, alimentare 220V, sistem confirmare ePOD, scanner, conectivitate 3G;
  • Lockerele eBOX nu dispun de sisteme de încasări cu cardul bancar sau numerar și astfel nu pot fi acceptate expediții cu încasare card/numerar de la destinatari (Ramburs, taxe transport, etc);
  • Destinatarii au posibilitatea ca în 7 zile calendaristice să ridice expedițiile de la lockerele eBOX. După expirarea acestui termen expedițiile nerevendicate de destinatari vor fi returnate expeditorilor.

Testează opțiunea eBox

00-7nov-fan-curier-ebox-v3-1

 

ACOPERIRE

GREUTATE ȘI DIMENSIUNI

  • Dimensiuni casete:
    • S - 8 x 44 x 61 cm
    • M - 17.5 x 44 x 61 cm
    • L - 36.5 x 44 x 61 cm
  • Nr. casete: 47;
  • Colete: maxim 1 colet sau plic/expediție;
  • Greutate: maxim 30kg/colet;

 

Taxe transport

e-Mail: eBOX@fancourier.ro
Telefon: 021.9336
*apel normal, fără suprataxă

Optiuni disponibile:

ASIGURARE

ePOD



FAN Courier își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul mediu de 24h cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în următoarele condiții:
  • Condiții meteorologice nefavorabile independente de voința companiei (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
  •  Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;
  •  Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomerate (Crăciun, Black Friday, Paște, 1-8 Martie, etc.);
  • AWB-ul nu este generat din aplicația SelfAWB.
  Acordul clientului la preluarea comenzii de către FAN Courier în condițiile anterior menționate echivalează cu acceptarea de către acesta a riscului de neexecutare a serviciilor în termenul mediu de 24h.

Cum sa ambalezi corect? afla mai multe