eBOX

Serviciu ce presupune colectarea, sortarea, transportul și livrarea de plicuri (max 500 grame) și colete (max 30 kg), într-un termen minim de o zi și maxim 3 zile lucratoare, la lockerele eBOX (puncte de contact), folosind o solutie de transport rutier.

CARACTERISTICI

  • eBOX se adresează în special clienților eCommerce;
  • serviciul reprezintă soluția ideală pentru persoanele active care nu au posibilitatea de a-și adapta programul pentru a fi acasă în momentul livrării unui colet;
  • pe lângă metoda clasică de livrare door-to-door, clienții care fac cumpărături onlinepot alege ca punct de livrare lockerele eBOX, direct din website-urile partenere care au integrat aceast serviciu;
  • expedițiile sunt preluate de reprezentanții FAN Courier și depuse a doua zi lucrătoare, în lockerele alese de clienți. De îndată ce expedițiile sunt disponibile în lockere, destinatarii primesc o notificare prin SMS sau e-mail cu un cod PIN și informațiile necesare ridicării pachetului;
  • ulterior, clienții vor alege o perioadă de timp convenabilă pentru programul lor și se vor deplasa la lockerele eBOX alese. Apoi, folosind ecranul tactil al lockerelor și codul PIN primit prin SMS sau e-mail, numele și semnătura, aceștia vor putea ridica pachetele. Operațiunile derulate la lockerele eBOX sunt intuitive și ușor de parcurs;
  • eBOX poate fi asociat doar serviciului Standard și nu poate fi asociată opțiunilor și serviciilor Check on Delivery, Retur documente, oPOD, Ramburs Cont Colector, Ramburs cash, Red Code, Express Loco, Internațional rutier & Aerian, Eurocargo;
  • sunt acceptate doar AWB-urile emise prin intermediul aplicației selfAWB, format A5 și ePOD;
  • Integrarea serviciului eBOX se face prin intermediul soluțiilor IT puse la dispoziție de FAN Courier sau prin alte modalități ce pot fi stabilite punctual.

PROGRAM

  • Disponibilitatea punctelor de contact eBOX este 24/7;
  • Termenul confortabil de ridicare a plicului sau coletului este de maxim 7 zile;
Beneficiile magazinelor online: Beneficiile clienților magazinelor online:
Soluție confortabilă de livrare potrivită majorității clienților; Flexibilitate: disponibilitatea eBOX-urilor este  24/7. Termen confortabil de ridicare a coletului – 7 zile;
Crește rata coletelor livrate în prima zi; Proximitate: eBOX-urile sunt amplasate în locații foarte accesibile;
Reduce semnificativ rata de retur și refuzul de primire; Control 100%: destinatarul va decide locația și ora exactă la care va ridica expediția;
Disponibilitate 24/7; Confort: ușurință în accesarea și utilizarea lockerelor eBOX;
Reduce numărul apelurilor primite de la clienții care solicită detalii despre livrare sau reprogramarea livrării; Siguranța: eBOX-urile sunt poziționate în locații controlate, au sisteme de alarmă și protecție împotriva vandalismului;
Crește interesul clienților pentru plata online a produselor ; Confidențialitate: conferă discreție, nimeni nu va știi când și ce colete primești;
Contribuie la creșterea vânzărilor; Self Service: reduce necesitatea de apel telefonic și interacțiunile cu personalul FAN Courier.
Contribuie la reducerea numărului clienților care nu finalizează etapele de cumpărare;
Integrare API – sistem simplu și eficient de management al expedițiilor;
Sistem complet de Tracking pentru expedițiile livrate la eBOX.

Mai multe despre lockerul eBOX

  • eBOX este un sistem complet automatizat conectat permanent la aplicațiile FAN Courier;
  • Este compus dintr-o unitate de comandă cu ecran tactil și compartimente de mai multe dimensiuni prevăzute cu un sistem electronic de încuietori;
  • Unitatea de comandă comunică cu sistemele FAN Courier iar atunci când coletul este livrat de curier în lockerul eBOX, sistemul transmite destinatarului o notificare via sms/e-mail care conține codul unic de colectare și toate informațiile necesare pentru ridicarea coletului;
  • Dotări: software și hardware performant, ecran tactil, alarmă și protecție împotriva vandalismului, alimentare 220V, sistem atestare de livrare ePOD, scanner, conectivitate 3G;
  • Lockerele eBOX nu dispun de sisteme de încasări cu cardul bancar sau numerar și astfel nu pot fi acceptate expediții cu încasare card/numerar de la destinatari (Ramburs, taxe transport, etc);
  • Destinatarii au posibilitatea ca în 7 zile calendaristice să ridice expedițiile nerevendicate de la lockerele eBOX. După expirarea acestui termen expedițiile nerevendicate de destinatari vor fi returnate expeditorilor.

Testează serviciul eBox

00-7nov-fan-curier-ebox-v3-1

CONTACT

E-mail: eBOX@fancourier.ro
Telefon: 021.9336 (apel normal, fără suprataxă)

DESPĂGUBIRI

Conform Condițiilor generale privind furnizarea serviciilor poștale.

ACOPERIRE

GREUTATE ȘI DIMENSIUNI

  • Dimensiuni casete:
    • S - 8 x 44 x 61 cm
    • M - 17.5 x 44 x 61 cm
    • L - 36.5 x 44 x 61 cm
  • Nr. casete: 47;
  • Colete: maxim 1 colet sau plic/expediție;
  • Greutate: maxim 30kg/colet;

Opțiuni disponibile:

ASIGURARE

ePOD

LIVRARE SÂMBĂTĂ


FAN Courier își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul minim de o zi și maxim 3 zile lucrătoare, cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în următoarele condiții:

  • Conditii meteorologice nefavorabile independente de voința companiei (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
  • Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;
  • Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomerate (Crăciun, Black Friday, Paște, 1-8 Martie, etc);
  • AWB-ul nu este generat din aplicația SelfAWB.
Atenție! Acordul clientului la preluarea comenzii de către FAN Courier în condițiile anterior menționate echivalează cu acceptarea de către acesta a riscului de neexecutare a serviciilor în termenul minim de o zi și maxim 3 zile lucrătoare.

Cum să ambalezi corect? află mai multe