Collect Point prin rețeaua PayPoint

Serviciu ce presupune colectarea, sortarea, transportul și livrarea plicurilor (max 500 grame) și coletelor (max 10 kg și 60x90x60 cm) într-un termen minim de o zi și maxim 3 zile lucratoare, în punctele de contact din rețeaua PayPoint, folosind o solutie de transport rutier.

CARACTERISTICI

  • Pentru clienții tăi, Collect Point este alternativa eficientă, flexibilă și comodă de ridicare a comenzilor online, oferind următoarele beneficii:
    • programul extins de lucru al magazinelor;
    • proximitatea și aria mare de acoperire a rețelei PayPoint România;
    • posibilitatea de a ridica expedierea în termen de 7 zile calendaristice, în intervalele orare optime pentru client;
    • reducerea considerabilă a ratei de retur a comenzilor;
    • evitarea situațiilor în care clientul nu este găsit la adresa, nu poate rămâne la adresa indicată pentru a aștepta sosirea curierului, nu are banii de ramburs pregătiți, solicită o altă zi pentru livrare sau refuză expedierea din motiv de întârziere.
  • Parteneriatul dintre FAN Courier și PayPoint  a presupus integrarea unor sisteme complexe de monitorizare și control asupra proceselor, astfel încât toate fluxurile operaționale să confere tuturor părților implicate siguranță și cele mai bune condiții.
  • Reprezentanții magazinelor PayPoint au fost atent selecționați și pregătiți, astfel încât clienții finali să beneficieze de servicii la standarde înalte de calitate.
  • Oferim posibilitatea de a integra serviciul Collect Point direct în platforma ta web, astfel încât clienții tăi să poată identifica și selecta cu ușurință magazinele PayPoint (Google Map, lista locații combo).

Important! Comisioanele aferente serviciilor prestate de PayPoint sunt suportate integral de FAN Courier și nu se vor reflecta în costul de transport perceput și stabilit deja prin contract.

Limitele serviciului Collect Point prin rețeaua Paypoint

  • Sunt acceptate doar 1 colet sau 1 plic/expediție;
  • Serviciul Collect Point prin rețeaua PayPoint poate fi asociat exclusiv cu serviciile Standard și Ramburs cont colector;
  • NU sunt disponibile Check on Delivery, Retur documente, oPOD, AWB tipizat sau altul decât emis de SelfAWB.

 

 

Cum funcționează dacă ești client destinatar ?Cum funcționează dacă ești client expeditor (magazin online) ?

 

CUM FUNCȚIONEAZĂ DACĂ EȘTI CLIENT DESTINATAR?

  • Accesezi magazinul online preferat și adaugi în coș produsele pe care dorești să le achiziționezi.
  • Completezi informațiile necesare pentru încheierea și confirmarea comenzii.
  • Selectezi serviciul Collect Point. Dacă magazinul nu are disponibilă această serviciu, te încurajăm să o soliciți! Este dreptul tău de a selecta cea mai convenabilă formă de livrare.
  • La rubrica „Adresa de livrare” adaugi o adresă in jurul căreia ti-ai dori să vezi cele mai apropiate puncte de livrare, magazine PayPoint. În funcție de adresa introdusă de tine, sistemul îți va afișa pe hartă doar cele mai apropiate magazine PayPoint din care iti poți ridica expediția.
  • După ce ai selectat magazinul PayPoint din care dorești să îți ridici coletul, verifică programul de lucru al acestuia.
  • Confirmi comanda și selectezi metoda de plată. Atenție! În magazinele PayPoint poți achita doar numerar, plata cu cardul bancar nefiind disponibilă în acest moment!
  • După finalizarea comenzii, magazinul online pregătește comanda, o ambalează și o predă către FAN Courier.
  • În termen mediu de minim o zi si maxim 3 zile lucratoare, expediția ta va ajunge în magazinul PayPoint pe care l-ai selectat, iar tu vei primi un SMS/email (pe numărul de telefon și adresa de email completate de tine în momentul comenzii online!) ce vor conține codul unic de colectare și adresa magazinului. Nu uita cartea de identitate! Nu poți ridica expediția fără cartea de identitate și codul unic de colectare! *
  • Ai la dispoziție 7 zile calendaristice pentru a-ți ridica expediția. După expirarea acestui termen, coletul va fi returnat expeditorului.

*Păstrează în siguranță codul unic de colectare și asigură-te că nu va ajunge în posesia unor persoane neautorizate. Codul este unic și reprezintă parola care validează dreptul de a intra în posesia coletului. Dacă nu te poți deplasa personal la magazin, poți împuternici o altă persoană care să ridice coletul în locul tău, însă asigură-te că ii vei comunica acesteia codul unic și că va avea asupra sa propria carte de identitate, altfel nu va putea intra în posesia expediției!

  • Atunci când te vei prezenta la magazinul PayPoint, reprezentantul magazinului iți va solicita actul de identitate și codul unic de colectare. Imediat ce datele sunt confirmate pe terminalul PayPoint, vei primi coletul. In magazinele partenere ai posibilitatea de a achita taxele de ramburs și/sau taxele de transport pentru care vei primi în schimb o chitanță, alături de un bon de confirmare pe care îl vei semna si îl vei returna reprezentantului magazinului.
  • Dacă pe parcurs intampini dificultati, ai sugestii sau dacă dorești doar să ne transmiți feedback-ul tău, o poți face folosind adresa : collectpoint@fancourier.ro.

Îți mulțumim și îți urăm spor la cumpărături livrate prin Collect Point!

CUM FUNCȚIONEAZĂ DACĂ EȘTI CLIENT EXPEDITOR (MAGAZIN ONLINE)?

Prin intermediul serviciului Collect Point, le oferi clienților tăi o alternativă eficientă și comodă de livrare a produselor pe care le comercializezi. Programul extins de lucru al magazinelor, aria mare de acoperire a acestora precum termenul de 7 zile calendaristice în care clienții pot ridica expedițiile in intervale orare convenabile, le oferă clienților tăi un grad sporit de confort și flexibilitate, reducându-se astfel considerabil rata de retur. Evităm astfel situatiile în care destinatarul nu este găsit la adresă, nu are banii de ramburs pregătiți, solicită o altă zi pentru livrare sau chiar refuză expediția pe motiv de întârziere.

Parteneriatul dintre FAN Courier și PayPoint a presupus integrarea unor sisteme complexe de monitorizare și control asupra activităților și proceselor, astfel încât toate fluxurile operaționale să confere tuturor părților implicate siguranță și cele mai bune condiții. Reprezentanții magazinelor PayPoint au fost atent selecționați și pregătiți astfel încât clienții finali să beneficieze de servicii la standarde înalte de calitate.

Îți oferim posibilitatea de a integra serviciul Collect Point direct în platforma ta web, astfel încât clienții tăi să poată identifica și selecta cu ușurință magazinele PayPoint (Google maps, lista locații combo).

Îți oferim suport în a găsi și alte variante de accesare a serviciului Collect Point.

Ce trebuie să mai știi atunci când decizi să le oferi clienților tăi această variantă de livrare :

  • Comisioanele aferente serviciilor prestate de PayPoint sunt suportate integral de FAN Courier și nu se vor reflecta în costul de transport perceput și stabilit deja prin contract!
  • Dimensiunile maxime admise sunt 60 x 90 x 60 cm.
  • Greutatea maxim admisă : 10 kg
  • Valoarea declarată și/sau rambursul trebuie sa se incadreze in max. 1000 lei (TVA inclus).
  • Returnarea sumelor aferente rambursului se prin intermediul serviciului Cont Colector în T+5 zile, termen necesar colectării, procesării și transferurilor interbancare.
  • Sunt acceptate doar expediții compuse dintr-un singur colet. O expediție compusă din 2 sau mai multe colete nu poate fi livrată prin intermediul Collect Point.
  • Serviciul Collect Point poate fi asociat exclusiv serviciilor STANDARD și RAMBURS CONT COLECTOR. Restul opțiunilor (Check on Delivery, retur documente, oPOD) nu sunt disponibile.
  • Din motive de siguranță și confidențialitate, taxele de transport și RAMBURS nu sunt afișate pe documentul de transport (AWB). Informațiile referitoare la valori și sume vor fi disponibile însă în toate sistemele FAN Courier, interfețele partenerilor, facturi, rapoarte, borderouri, etc.

 

DESPĂGUBIRI

Conform Condițiilor generale privind furnizarea serviciilor poștale.

 

CONTACT

E-mail: collectpoint@fancourier.ro
Telefon: 0219336, tasta 7 (apel normal, fără suprataxă)
Luni – Vineri: 9:00 – 17:00

 

 

GREUTATE SI DIMENSIUNI

  • Dimensiuni maxime: 60 x 90 x 60 cm
  • Greutate maximă: 10 kg

 

TARIFE

  • Valoarea Rambursului Cont Colector nu poate depasi 1000 lei (TVA inclus).
  • Returnarea sumelor aferente rambursului se poate face doar prin serviciul Ramburs Cont Colector în T+5, termen necesar colectării, procesării și transferurilor interbancare.
  • Din motive de siguranță și confidențialitate, valoarea taxelor de transport și a rambursului nu va fi afișată pe documentul de transport (AWB).
  • Informațiile referitoare la valori și sume vor fi disponibile în toate sistemele FAN Courier, interfețele partenerilor, facturi, rapoarte, borderouri etc.


Testează serviciul Collect Point

Opțiuni disponibile:

RAMBURS CONT COLECTOR

ASIGURARE

ePOD

LIVRARE SÂMBĂTĂ


FAN Courier își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul mediu de o zi și maxim 3 zile lucrătoare, cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în următoarele condiții:

  • Conditii meteorologice nefavorabile independente de voința companiei (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
  • Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;
  • Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomerate (Crăciun, Black Friday, Paște, 1-8 Martie, etc);
  • AWB-ul nu este generat din aplicația SelfAWB.
Atenție! Acordul clientului la preluarea comenzii de către FAN Courier în condițiile anterior menționate echivalează cu acceptarea de către acesta a riscului de neexecutare a serviciilor în termenul minim de o zi și maxim 3 zile lucrătoare.

Cum să ambalezi corect? află mai multe