collect

Collect Point prin rețeaua PayPoint Colet Expres

Opțiune de ridicare a produselor comandate online, din magazinele de proximitate PayPoint Colet Expres.

CARACTERISTICI

  • Pentru clienții tăi, Collect Point este alternativa eficientă, flexibilă și comodă de ridicare a comenzilor online, oferind următoarele beneficii:
    • programul extins de lucru al magazinelor
    • proximitatea și aria mare de acoperire a rețelei PayPoint
    • posibilitatea de a ridica expedierea în termen de 7 zile calendaristice, în intervalele orare optime pentru client
    • reducerea considerabilă a ratei de retur a comenzilor.
    • evitarea situațiilor în care clientul: nu este găsit la adresa, nu poate rămâne la adresa indicată pentru a aștepta sosirea curierului, nu are banii de ramburs pregătiți, solicită o altă zi pentru livrare sau refuză expedierea din motiv de întârziere.
  • Parteneriatul dintre FAN Courier și PayPoint a presupus integrarea unor sisteme complexe de monitorizare și control asupra proceselor, astfel încât toate fluxurile operaționale să confere tuturor părților implicate siguranță și cele mai bune condiții.
  • Reprezentanții magazinelor PayPoint Colet Expres au fost atent selecționași și pregătiți, astfel încât clienții finali să beneficieze de servicii la standarde înalte de calitate.
  • Oferim posibilitatea de a integra opțiunea de livrare Collect Point direct în platforma ta web, astfel încât clienții tăi să poată identifica și selecta cu ușurință magazinele PayPoint Colect Expres (Google Map, lista locații combo).

Important! Comisioanele aferente serviciilor prestate de PayPoint sunt suportate integral de FAN Courier și nu se vor reflecta în costul de transport perceput și stabilit deja prin contract.

Limitele serviciului Collect Point prin rețeaua Paypoint Colet Expres

  • Sunt acceptate doar 1 colet sau 1 plic / expediție
  • Opțiunea de livrare Collect Point poate fi asociată exclusiv serviciilor STANDARD și CONT COLECTOR.
  • NU sunt disponibile CHECK ON DELIVERY, CONFIRMARE DE PRIMIRE, RETUR DOCUMENTE, oPOD, AWB tipizat sau altul decât emis de SelfAWB).

Cum funcționează dacă ești client destinatar ?Cum funcționează dacă ești client expeditor (magazin online) ?

  • Intri pe magazinul online preferat și adaugi în coș produsele pe care dorești să le achiziționezi.
  • Completezi informațiile necesare pentru încheierea și confirmarea comenzii.
  • Selectezi opțiunea de livrare Collect Point. Dacă magazinul nu are disponibilă această opțiune de livrare, te încurajăm să o soliciți! Este dreptul tău de a selecta cea mai convenabilă formă de livrare.
  • La rubrica „Adresă de destinație/livrare” adaugi o adresă (de domiciliu, de la serviciu sau din orice alt loc dorești să colectezi expediția) în jurul căreia dorești să vezi cele mai apropiate magazine Pay Point Colet Expres. În funcție de adresa introdusă de tine, sistemul îți va afișa pe hartă doar cele mai apropiate magazine Pay Point Colet Expres din care poți ridica expediția.
  • După ce ai selectat magazinul Pay Point Colet Expres din care dorești să îți ridici coletul, verifică programul acestuia.
  • Confirmi comanda și selectezi metoda de plată. Atenție! În magazinele Pay Point Colet Expres poți achita doar numerar, plata cu cardul bancar nefiind disponibilă în acest moment!
  • După finalizarea comenzii, magazinul online pregătește comanda, o ambalează și o predă către FAN Courier.
  • În termen mediu de 24 de ore, expediția ta va ajunge în magazinul Pay Point Colet Expres pe care l-ai selectat, iar tu vei primi un SMS/email (pe numărul de telefon și adresa de email completate de tine în momentul comenzii online!) ce vor conține codul unic de colectare și adresa magazinului. Nu uita cartea de identitate! Nu poți ridica expediția fără buletin și codul unic de colectare! *
  • Ai la dispoziție 7 zile calendaristice pentru a-ți ridica expediția. După expirarea acestui termen coletul va fi returnat expeditorului.

*Păstrează în siguranță codul unic de colectare și asigură-te că nu va ajunge în posesia unor persoane neautorizate. Codul este unic și reprezintă parola care validează dreptul de a intra în posesia coletului. Dacă nu te poți deplasa personal la magazin, poți împuternici o altă persoană care să ridice coletul în locul tău, însă asigură-te că ii vei comunica acesteia codul unic și că va avea asupra sa propria carte de identitate, altfel nu va putea intra în posesia expediției!

  • Când te vei prezenta la magazinul Pay Point Colet Expres, reprezentantul acestuia iți va solicita actul de identitate și codul unic de colectare. Imediat ce datele sunt confirmate pe terminalul Pay Point, dacă este cazul vei achita taxele de ramburs și/sau taxele de transport pentru care vei primi în schimb o chitanță ce va rămâne în posesia ta, alături de un bon de confirmare pe care îl vei semna si îl vei returna reprezentantului magazinului.
  • Dacă pe parcursul acestui serviciu ai întâmpinat greutăți, dacă ai sugestii sau dacă dorești doar să ne transmiți feedback-ul tău, o poți face folosind adresa : collectpoint@fancourier.ro .

Îți mulțumim și îți urăm spor la cumpărături livrate prin Collect Point!

 

Prin intermediul opțiunii de livrare Collect Point, le oferi clienților tăi o alternativă eficientă și comodă de livrare a produselor pe care le comercializezi.Programul extins de lucru al magazinelor, aria mare de acoperire a acestora precum termenul de 7 zile calendaristice în care clienții pot ridica expediția la orice ora doresc, le oferă clienților tăi un grad sporit de confort și fleixibilitate, reducându-se astfel considerabil rata de retur. Evităm astfel situatiile în care destinatarul nu era găsit la adresă, nu avea banii de ramburs pregătiți, solicita o altă zi pentru livrare sau chiar refuza expediția pe motiv de întârziere.

Parteneriatul dintre FAN Courier și Pay Point a presupus integrarea unor sisteme complexe de monitorizare și control asupra proceselor, astfel încât toate fluxurile operaționale să confere tuturor părților implicate siguranța și cele mai bune condiții. Reprezentanții magazinelor Pay Point Colet Expres au fost atent selecționați și pregătiți astfel încât clienții finali să beneficieze de servicii la standarde înalte de calitate.

Îți oferim posibilitatea de a integra opțiunea de livrare Collect Point direct în platforma ta web astfel încât clienții tăi să poată identifica și selecta cu ușurință magazinele Pay Point Colect Expres (Google Map, lista locații combo).

Îți oferim suport în a găsi și alte variante de accesare a opțiunii de livrare Collect Point.

Ce trebuie să mai știi atunci când decizi să le oferi clienților tăi această variantă de livrare :

  • Comisioanele aferente serviciilor prestate de PayPoint sunt suportate integral de FAN Courier și nu se vor reflecta în costul de transport perceput și stabilit deja prin contract!
  • Dimensiunile maxime admise sunt 60 x 90 x 60 cm.
  • Greutatea maxim admisă : 10 kg
  • Valoarea declarată și / sau rambursul nu pot depăși 500 RON (TVA inclus).
  • Returnarea sumelor aferente rambursului se poate face doar prin serviciul Cont Colector în T+5, termen necesar colectării, procesării și transferurilor interbancare.
  • Nu sunt acceptate expediții multiple. Asta înseamnă că o expediție nu poate avea mai mult de 1 colet. O expediție compusă din 2 sau mai multe colete nu poate fi livrată folosind Collect Point.
  • Opțiunea de livrare Collect Point poate fi asociată exclusiv serviciilor STANDARD și CONT COLECTOR. Restul opțiunilor de livrare (Check on Delivery, Confirmare de Primire, retur documente, oPOD, AWB tipizat sau altul decât emis de SelfAWB) NU sunt disponibile.
  • Din motive de siguranță și confidentialitate, valoarea taxelor de transport și a Rambursului nu va fi afișată pe documentul de transport (AWB). Informațiile referitoare la valori și sume vor fi disponibile în toate sistemele FAN Courier, interfețele partenerilor, facturi, rapoarte, borderouri, etc.

GREUTATE SI DIMENSIUNI

  • Dimensiuni maxime: 60 x 90 x 60 cm
  • Greutate maximă: 10 kg

 

TARIFE

  • Valoarea declarată și/sau rambursul nu pot depăși 500 RON (TVA inclus).
  • Returnarea sumelor aferente rambursului se poate face doar prin serviciul Cont Colector în T+5, termen necesar colectării, procesării și transferurilor interbancare.
  • Din motive de siguranță și confidențialitate, valoarea taxelor de transport și a Rambursului nu va fi afișată pe documentul de transport (AWB).
Informațiile referitoare la valori și sume vor fi disponibile în toate sistemele FAN Courier, interfețele partenerilor, facturi, rapoarte, borderouri etc.

Optiuni disponibile:

CONT COLECTOR

ASIGURARE

ePOD


FAN Courier își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul mediu de 24 h cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în următoarele condiții :

  • Condiții meteorologice nefavorabile independente de voința companiei (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
  •  Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;
  •  Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomerate (Crăciun, Black Friday, Paște, 1-8 Martie, etc);
  • AWB-ul nu este generat din aplicația SelfAWB.
Acordul clientului la preluarea comenzii de către FAN Courier în condițiile anterior menționate echivalează cu acceptarea de către acesta a riscului de neexecutare a serviciilor în termenul mediu de 24 h.

Cum sa ambalezi corect? afla mai multe