campus

Campus

Livrăm colete din locațiile FAN către campusurile universitare din București.

Serviciul Campus răspunde nevoilor studenților care studiază la universitățile din București, oferindu-le o soluție convenabilă de transport pentru pachetele trimise de părinți, rude și prieteni. Expedierea coletelor se face din sediile fixe FAN Courier din țară, către locații fixe din proximitatea campusurilor universitare din București.

 

CARACTERISTICI

  • expeditorii pot solicita serviciul „Campus” în locațiile FAN Courier din țară.
  • reprezentanții FAN Courier pun la dispoziția clienților cutii personalizate, pentru a ambala bunurile pe care doresc să le trimită studenților.
  • pentru a intra în posesia pachetelor, studenții vor prezenta un act de identitate. Predarea expedierilor se va face doar persoanelor înscrise pe documentul de transport.

PROGRAM:

  • Livrarea expedierilor se efectuează a doua zi lucrătoare în intervalul orar 11:00 – 13:00.
  • Reprezentanții FAN pot prelua expedieri Campus în zilele de Luni, Marți, Miercuri, Joi, iar în zilele de Vineri pot prelua doar expedieri pentru care se solicită livrare Sâmbătă. Nu pot fi predate expedieri în zilele de Sâmbătă sau în orice altă zi, atunci când următoarea zi este nelucrătoare (zile libere, sărbatori legale).
  • Destinatarii sunt notificați prin SMS in ziua livrării, urmând ca reprezentanții FAN Courier să efectueze livrările în campusuri în zile lucrătoare în intervalul orar 11:00 – 13:00.

ACOPERIRE

Serviciul este disponibil pe relația: Agenții FAN țară – Campusuri București.

 

TARIFE

  • Pentru acest tip de serviciu se utilizează „Cutii tip FAN – 1, 2, 3 si 4”.
  • Tarifele* sunt fixe, conform tabelului:
Tip cutie carton Lungime (cm) Lățime (cm) Înălțime (cm) Cost ( RON, TVA inclus)
Cutie FAN 1 31 22,5 12 15.00
Cutie FAN 2 43 30,5 15,5 20.00
Cutie FAN 3 43 35 26 25.00
Cutie FAN 4 47 37 39 30.00

*Tarifele cuprind taxele de transport și contravaloarea ambalajelor, TVA inclus.

  • Taxele se stabilesc în funcție de tipul ambalajului utilizat și nu în funcție de greutatea fizică.
  • Contravaloarea taxei de transport va fi achitată numerar de către expeditor.
  • Efectele personale care nu se încadrează în limitele dimensionale ale ambalajelor FAN, pot fi expediate prin intermediul altor servicii FAN Courier la tarifele corespunzătoare acestora.

 

Limitele serviciului Campus
  • Este disponibilă o singură încercare de livrare. În situațiile în care destinatarii nu se vor prezenta pentru a ridica expedierile în intervalul orar în care reprezentanții FAN Courier se află în campusuri, vor avea posibilitatea de a intra în posesia acestora doar de la unul dintre punctele noastre de lucru din București (Ștefănești, Pipera, Sema sau Berceni), în termen de 3 zile calendaristice.
  • Dacă în termenul menționat mai sus destinatarii nu se vor prezenta la punctele de lucru FAN Courier, expedierile se vor returna și vor putea fi ridicate din filialele FAN din care au fost expediate.
  • În cazul  în care coletul nu este ridicat în intervalul orar din PROGRAM, poate fi revendicat de la unul dintre punctele de lucru din București în termen de 3 zile calendaristice.
  • Plata aferentă retururilor va fi suportată de către destinatari, la aceleași tarife la care au fost expediate.
  • Livrările expedierilor se efectuează exclusiv în incinta campusurilor din București (nu este un serviciu door-to-door).
  • Toate bunurile sunt livrate pe răspunderea expeditorului
  • Nu sunt disponibile opțiunile: RAMBURS NUMERAR, CONT COLECTOR, ASIGURARE, RETUR DOCUMENTE, CHECK ON DELIVERY sau PLATA LA DESTINAȚIE. Toate bunurile vor fi expediate doar pe răspunderea expeditorului.

Optiuni disponibile:

ePOD / oPOD

POS/mPOS



FAN Courier își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul mediu de 24 h cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în urmatoarele condiții :

  • Condiții meteorologice nefavorabile independente de voința companiei (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
  •  Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;
  •  Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomrate (Crăciun, Black Friday, Paște, 1-8 Martie, etc);
  • AWB-ul nu este generat din aplicația SelfAWB.
Acordul clientului la preluarea comenzii de către FAN Courier în condițiile anterior menționate echivalează cu acceptarea de către acesta a riscului de neexecutare a serviciilor în termenul mediu de 24 h.

Cum sa ambalezi corect? afla mai multe