caiet

Caiet de sarcini

Serviciul presupune ridicarea unei expedieri de tip Caiet de Sarcini (achiziție marfă în numele clientului).

CARACTERISTICI

Comenzile pentru caietele de sarcini se vor trimite pe email sau pe fax și vor conține în mod OBLIGATORIU următoarele informații:

  • datele complete ale destinatarului (denumirea exactă a societății, codul fiscal, adresa completă, persoana de contact și numărul de telefon);
  • datele complete ale expeditorului (denumirea exactă a societății, codul fiscal, adresa compleăa, persoana de contact și numărul de telefon);
  • suma necesară ridicării caietului de sarcini;
  • dovada plății garanției;
  • ora limită de ridicare.

MODALITĂȚI DE PLATĂ

Pentru efectuarea acestui serviciu este necesară plata unei garanții egale cu valoarea achiziției. Comenzile se înregistrează în sistemul FAN Courier, iar cu numărul de comandă transmis se poate achita garanția necesară achiziției. Modalitățile de achitare a garațtiei sunt următoarele :

  • Numerar, la cea mai apropiată agenție FAN Courier, cu emitere de chitanță FAN Courier;
  • Virament bancar în unul dintre conturile FAN Courier:
    • Raiffeisen Pipera : RO50 RZBR 0000 0600 0528 5217
    • B.C.R Pipera : RO47 RNCB 0070 0026 6347 0001
    • BT Lipscani : RO70 BTRL 0410 1202 8154 10XX
    • B.R.D Aviației : RO86 BRDE 445S V825 8520 4450.

În ambele cazuri, la rubrica “Reprezentând ….”, documentele se completează cu “garanție la comanda  nr …”.

PRELUARE COMENZI

Ridicarea Caietului de sarcini se va face numai după o confirmare telefonică a expeditorului, prin care se certifică finalizarea întregii documentații necesare eliberării Caietului de sarcini.

 

ACOPERIRE

Optiuni disponibile:

ePOD / oPOD

POS/mPOS


FAN Courier își rezervă dreptul de a nu asigura serviciul de livrare în termenul mediu de 24 h cu obligația de a informa clienții despre acest fapt înainte de preluarea comenzii, în următoarele condiții :

  • Condiții meteorologice nefavorabile independente de voința companiei (ceață, viscol, înzăpeziri, ploi abundente, inundații, cod galben/portocaliu/roșu, polei, drumuri închise/nepracticabile, etc);
  •  Număr mare de comenzi înregistrate și aflate în operare;
  •  Volum mare de comenzi în raport cu dotarea logistică existentă în situații deosebite sau perioade de an aglomerate (Craăciun, Black Friday, Paște, 1-8 Martie, etc);
  • AWB-ul nu este generat din aplicația SelfAWB.
Acordul clientului la preluarea comenzii de către FAN Courier în condițiile anterior menționate echivalează cu acceptarea de către acesta a riscului de neexecutare a serviciilor în termenul mediu de 24 h.

Cum sa ambalezi corect? afla mai multe